یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پرداخت غیر حضوری قبوض همراه اول درتمامی بانک ها امکان پذیر است

قبض

دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۵:۰۰


مدیرکل امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه امکان پرداخت غیر حضوری قبوض همراه اول در تمامی بانک های خصوصی و دولتی کشور با توجه به شرایط و ضوابط بانک ها فراهم است، اعلام کرد: مشترکان همراه اول می توانند به صورت حضوری در تمامی بانک ها قبوض تلفن همراه خود را پرداخت کنند.

وایمکس نیوز - علی حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اعلام کرد: همراه اول با هدف تشویق مشترکان در خصوص پرداخت غیرحضوری قبوض تلفن همراه امکانات دیگری از قبیل سامانه اطلاع رسانی 09990، خود پرداز، تلفن بانک، اینترنت، پیام کوتاه، پایانه فروش و پروتکل وب در سطح کشور فراهم کرده است.
وی گفت: مشترکان دارای حساب در بانک صادرات می توانند با سامانه بانک صادرات 9602 تماس گرفته، گزینه پرداخت اتوماتیک قبوض را انتخاب کرده و شناسه قبض و رمز دوم کارت خود را وارد کرده و به عضویت این سرویس درآیند.
وی افزود: در این سرویس تمامی قبوض پایان دوره مشترک به طور خودکار از طریق بانک از حساب اعلام شده توسط مشترک برداشت می شود.
گفتنی است که مشترکان با پرداخت غیرحضوری دیگر نیازی ندارند وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک ها صرف کنند، بلکه در هر ساعت از شبانه روز، درمنزل، یا درمحل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می توانند قبض تلفن همراه خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد درپرداخت آن نباشند.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو